Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Flytt av verksamheten till Pirens lokaler

Under vecka 28 kommer verksamheten på Mårtensbergs förskola att flytta till förskolan Piren som ligger i Söderby. Sista dagen på Mårtensbergs förskola blir den 3 juli.

Foto: Claudia Fried

Pirens förskola har bra ändamålsenliga lokaler med nytt kök och en fin gård för barnen att vistas på. Piren ligger i Söderby och adressen är Myrmalmsringen 120, 136 65 Söderby.

Mårtensbergs förskola stängs i samband med att vi slår ihop för sommarförskola, det vill säga vecka 28. Vi på förskolan kommer tillsammans planera för flytt och stödja barnen i processen samt arbeta för att göra övergången och mötet med barn och vårdnadshavare så bra som möjligt.

Den 10 augusti startar vi upp verksamheten på förskolan Piren. Vid frågor kontakta gärna oss pedagoger och ledning på förskolan.

Vi önskar er alla en fin sommar!

Senast uppdaterad: 19 januari 2022